tisdag 26 oktober 2010

Dagens äventyr

Bus har varit på dagis och där blev hon nedsprungen av en större pojke och slog bakhuvudet i golvet :-( Inga fara med henne *skönt* Och så den stora händelsen! Det var teater idag! Ohhh det var kul :-) När jag skulle hämta ser jag henne komma helt förstörd och gråtande...hon hade inte hunnit krama kaninen! :-D Men hon fick krama kaninen vid utgången så var allt bra igen <3
Kaninerna som var kramvänliga ;-)



Så hon har berättat om nedspringningen med efterföljande förlåt och så att kaninen inte fick choklad ;-)


Synd att Dagis satt på henne den tunna jackan för det blev ju den som följde med hem (hämtade vid teatern) så vad ska jag sätta på henne imorgon? Båda katvigjackorna hänger ju på dagis nu :-/ Får väl ta en av vinterjackorna om det är kallt imorgonbitti...och sen asa med den tunnare till dagis och vinterjackan med hem igen *suck* Tur att vi har skjuts i alla fall ;-)


Nu har vi målat :-) Jag och Bus alltså ;-) träd och så skumfigurstryck blev det idag.


Maken har kommit hem och åkt igen:-s Han skulle på "ledarskapets betydelse för ett företags framgång" Låter väl väldans kul ;-)


Lite trist att det inte slutade förrens kl 19 :-( Hade tänkt följa med annars och gå lite på stan..Men inte med Bus när stan är stängd..


Och inte har det kommit nåt mail heller!! Attans rackans!! Jag VILL få mail denna veckan!! För i så fall betyder det att Molosalgen börjar den 3/11 och då har vi barnvakt! Och om allt funkar så kanske kanske jag och maken tar en natt i Köpenhamn och myyyyser <3 


Därför är det absolut nödvändigt att det blir salg nästa vecka :-D Hoppas nu bara Molo fattar det ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar