måndag 25 oktober 2010

Vardagliga ting

Så!

Bus hämtad från dagis, supersnorig *mmm så härligt-blörk* Får väl se hur frisk hon är på Torsdag då det är fotografering..hon blir säkert sjuk bara för att jag har varit den förälder som allra mest tjatat om foto ;-)
Grunnat lite vad hon ska ha på sig, en självklarhet för oss "klädbitna hobbyister" hi hi Lutar åt några favoriter^^ OM hon nu mot all förmodan är frisk på Torsdag. Man måste ju vara förberedd i alla fall så man inte står med huvudet djupt i garderoben med totalpanik torsdagmorgon. Ser mig själv framför mig slängandes outfits på sängen och inte kunna bestämma mig ha ha ha
Ska se hur jag får in bilder i bloggen sen..nybörjare igen ju ;-)

Nu sitter Bus och äter bananpannkakor till lunch, de var över från igår. Ska försöka komma på nån lättgjord/god lunch till mig oxå, inte det lättaste ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar