måndag 25 oktober 2010

Och så var man igång igen ;-)

Fick inse att gamla bloggen kommer jag inte åt mer, den är "körd". Har försökt få tillbaka den men icke..så vi startar upp en ny :-)
Ska slänga med en länk till den gamla då den fortfarande går att läsa och kan vara läsvärd för småbarnsföräldrar, kanske, om man har samma smak som jag ;-)

Bättre sent än aldrig, eller hur? :-D *vinkar hej till alla*

Namn på en blogg..jaaaa det är rackans så svårt! Många bra namn är ju upptagna eller för lika eller tråkiga ;-) Men Lyckan mot nya äventyr fastnade i huvudet så det fick det bli..ännu en "Shopaholics bekännelser", "allt och lite till" "familjen bla bla" "En hemmamammas liv" osv behövs ju inte ute i bloggvärlden. Sen är det ju allas önskan att vara lite unik ;-) Sen om det lyckas är en annan femma hi hi

Vad kommer bloggen att inehålla då? Det är väl lite det som är det komiska! Samma som alla andra hemmamammors, shopaholics och famlijebloggar som finns därute förmodligen :-D Men på mina villkor och på mitt sätt ;-)

Bloggen lär förmodligen ändra utseende både 1 och 38 gånger men det får ni leva med till jag känner mig nöjd ;-)

Detta är lite "våga vägra facebooks statusuppdateringar som ändå inte sparas nånstans och som man inte kan gå tillbaka och läsa om 3 dagar ändå"

Nu är vi igång :-D

1 kommentar: